Followers

Saturday, May 1, 2010

HURRMMM...

asslamualaikum rakan2 sekalian..

terasa nak menulis plak pg ni..hehehe..maaf sbb xde kesempatan nk upload brg,ada hal yg xdpt dielakkan,insya Allah,saya akan upload lg sebahagian baju yg tinggal ni.cuma saya berharap kepada rakan2 sekalian yg budiman,sekiranya anda berkenan kt mana2 baju,TEXT je sy or CALL je,insya Allah saya akan layan.tp sy perlukan SERIOUS BUYER SAHAJA dan tidak salah sekiranya anda bertanyakan detail pasal item saya,kalau anda ragu2 nk beli brg tersebut,JUST LEAVE IT..bukan marah..hehehe,tp kita CONSIDER masa,wang dan tenaga.mungkin ada rakan2 lain yg nak item tersebut.bukan apa,saya sedih,ada customer yg sama tanya soalan yang sama,dari pagi sampai ke petang,masya Allah..fuhh semangat,jenuh nk menjawab..hehehe..sabar je lah..

kalau rakan2 sekalian,berkenan mana2 item,kita deal harga,dh setuju dan kalau rasa xcukup duit ke,boleh taruk DEPOSIT dulu utk booking,sekurang2 nya saya yakin bahawa anda adalah serious buyer.bukan apa,saya kesian pada rakan2 pembeli yg lain,jenuh sy menjawabnya (*hehehe..dh mmg kerja saya pn).dan sekiranya anda TAK JADI ambil barang tu,harap dapat maklum kan pd saya..kalau dh bg deposit dlu,saya akan pulangkan balik..

akhir kata,kalau ada tersalah bicara,saya mohon maaf sangat2,harap kelemahan saya ditegur dgn cara BERHIKMAH,kitakan manusia,sering lalai dan lupa.terima kasih kawan2 n rakan2 pembeli yg support OCEAN COLOUR SCENE BLOG.peace!!hehehe

No comments:

Post a Comment